måndag 12 november 2012

Fru

Jamen, då var man gift då!
Kattens och Räkans lärare skickade hem dem tidigare i fredags, utan att dom visste varför, och sedan åkte vi och alla barnen till kommunhuset.
Snabbt och lätt!
Så nu är jag och M gifta, inte en dag för tidigt!


På lördagen var det sedan dags för lilla M's dop, och då gjorde vi så att vi fick våra föräldrar och syskon (med familjer) att komma en timma tidigare. Sedan "lurade" prästen upp dem i det otroligt vackra kyrktornet,   och vi kom efter med Lilla M, så "välsignade" han vårt äktenskap.
Ingen anade någonting, vilket jag verkligen trodde att de skulle göra!

Min mamma hade sagt till Katten, att "undra vad vi ska göra nu". Och Katten svarade att "det vet jag, men jag säger ingenting".

Efter det så gick vi ner och hade lilla M's dop. Hennes farbror A sjöng lika vackert som på Lillgrisens dop. Fast denna gången så blev det "Utan dina andetag". Sagolikt!

Vi hade en helt fantastisk dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar