söndag 24 februari 2013

Influensan

I onsdags morse så vaknade och trodde nästan att jag skulle avlida på studs.
Jag hade så vansinnigt ont i kroppen, vi snackar så ont så att jag nästan grät...
Så det var bara för maken att stanna hemma från jobbet, för frugan var sjuk. Riktigt sjuk. För första gången på nästan 10 år, hade till och med 39,5 i feber.
Så jag har legat till sängs de senaste dagarna, och maken har fått smaka lite på sin föräldraledighet.

I fredags så var han och småtjejerna iväg på ett lekland, och var borta i 3 timmar. Jag trodde jag skulle längta ihjäl mig efter lilla M, så det var väldigt klart då, klart att jag måste träna inför att jag börjar jobba (om EN månad!).

Nåväl, idag är jag frisk och idag ska jag även hämta hem de stora tjejerna, äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar