onsdag 29 december 2010

Heeeeere's Johnny!

Jag har haft flera olika bloggar genom åren. Första gången jag började var 2005 och det har väl varit en 4-5 stycken, som jag lagt ner, av olika skäl.
Men av någon outgrundlig anledning så saknar jag det!

Det är lite som det där att en del postar hela sitt liv på Facebook, saker som man egentligen inte borde posta (om man tänkte efter lite). Men jag avundas dem lite för att de inte fattar det. Ibland så känner jag och tänker på saker som jag vill "få ut", men det går inte. Så därför så blir det ännu en blogg.

Vi får se hur det går, ska bli spännande att se om jag håller liv i den, men den är ju för mig själv, främst. Men jag ljuger ju om jag säger att jag inte vill ha några läsare! Den som lever får se.

Om du hittat hit; Välkommen!

2 kommentarer:

  1. Hittade dig, eftersom du kommenterat på Ketchupmamman. Min blogg går inge bra... Just när man fått upp andan, är barnen sjuka i ett halvår.

    SvaraRadera
  2. Åh, världen är bra liten! Prenumererar fortfarande på din blogg, så jag ser allt när det väl händer något. Otroligt trist att dom är sjuka så mycket.. Men visst, lillgrisen har ju helt klart gjort sitt här under våren...

    SvaraRadera