onsdag 29 december 2010

Snart nytt år

Jag brukar inte ge några nyårslöften, men efter att ha läst Den där om Jenny så tänkte jag att jag ska banne mig ha en jag med!

Jag ska bara köpa kläder jag verkligen vill ha, inte bara för att de är billiga och ser rätt ok ut.
Jag ska tänka mer på vad jag/vi vill (familjen) och inte tänka så himla mycket om vad andra kan tycka och vilja.
Jag ska säga ifrån när någon gör mig arg eller ledsen.
Jag ska avsätta tid för träning två gånger i veckan, på riktigt! (klassiker)
Jag/vi ska bestämma oss, en gång för alla, om vi ska ha en till (sista) bebis, eller inte.
Jag ska bry mig mer om mitt utseende.
Äta mer grönsaker, ha en "plocka-upp-kvart" ett par gånger i veckan (gärna varje dag...).
Och så ska jag blogga!

Så, det låter som en bra början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar