lördag 15 oktober 2011

Gammal

Vaknade idag, igen, strax innan 5 och har jätteont i ryggen och höften. Jamen ni hör ju själva HÖFTEN, det är ju bara för old people!
Så där ligger jag och plågas, för inte orkar jag att gå upp heller, och lillgrisen sov så länge som till 6:30. Skönt det i alla fall!
Nu sitter hon i soffan och äter på några tilltiggda ostbollar (men det ÄR ju det godaste på morgonen!)

Igår var vi på badhuset allihopa, grisen blev helt lycklig! Eller ja, när hon kom in i herrarnas dusch med pappa så blev hon livrädd för alla nakna män, stackarn! (även om jag inte kunde låta bli att skratta lite)
Men hon fann sig snabbt. Nåja, hon älskade så klart badhuset, men hatade sina simpuffar och började slå oss och hojta "läpp, LÄPP!", jo men eller hur att man släpper liksom... Även om en del av mig (jätteliten, jag lovar!) kände att, okej, vi släpper så får vi se vad du tycker sedan! Det gjorde jag givetvis inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar