måndag 31 oktober 2011

Veckovill much?

Jag har varit hemma med en liten vattenkoppsgris sedan mitten av förra veckan, vilket har varit rätt skönt faktiskt.
Hon har fått en relativt lindrig variant, fast det hela har varit varvat med otroliga känsloutbrott (slänga sig på golvet och vråla när man inte får äta chips t ex).
Men nu är jag alltså tillbaka på jobbet, parkerar i parkeringshuset, sätter parkeringskortet i fönstrer. Kikar av någon anledning på bilen bredvid min och fnissar till och tänker: "Hoppsan! Den stackaren har missat att det är ny månad!".
Eller vänta nu...
Idag är det ju Halloween vilket betyder att det är 31 oktober. Vilket i sin tur betyder att det var jävligt dumt av mig att slänga parkeringskortet för oktober månad imorse innan jag åkte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar