torsdag 29 december 2011

2011

Julen var härlig!
Alla var glada, nöjda, kanske lite förkylda, men framför allt var vi mätta...
Vi var bortbjudna tre dagar på raken, så vi slapp laga middag, härligt!
Och barnen var grymt nöjda med sina julklappar!
Räkan var nog mest nöjd med sitt headset till datorn som hon fick av sin bonuskusin, så nu skypar dom och spelar Minecraft tillsammans. Katten var nöjd med det mesta och gick och skrotade, rotade, öppnade, kikade, bläddrade och mös. Lillgrisen Älskade (med stort Ä) sina nya fina "partyskor", kramade dem när hon sov, och sin kassaapparat från Fisher Price (en sådan fanns till och med på dagis när jag var liten).

Året 2011 drar sig mot sitt slut. Och jag vet inte om det har varit ett speciellt bra år direkt. Jag har inte smått speciellt bra, alls. Vi hade inbrottet, vilket jag hade väldigt svårt att hantera, men rädslan har minskat nu. Semestern var härlig, Öland är inte fel! Men jag har inte umgåtts så mycket med mina/våra vänner, pga att jag varit så trött och mått så dåligt. Bättring på det!

2012 tror jag mer på. Hoppas på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar