onsdag 7 december 2011

Listan

Många kör en sådan där lista, t ex AMO , Erdoderdo mfl
Jag hakar på, för sent, som vanligt.

Onsdagslistan


Vad åt du till frukost?
Vörtbröd med ost och en kopp varm choklad.


Vad har fått dig att skratta idag?
Oj, ingenting än tyvärr, kan bero på att jag åkte hemifrån innan någon vaknat och att jag sitter själv på mitt rum här på jobbet.


Vad har du på dig just nu?
Grå kofta, jeans, skinnstövlar.


Hur ser resten av dagen ut?
Äta lunchen, jobba på, åka och handla, åka hem.


Vad händer ikväll?
Så lite som möjligt! Misstänker strandning på soffan.


Och på torsdag?
Jobb, barn till fotboll, matlagning


Och på fredag?
Jobb, hämta Lillgrisen tidigt, åka på provtagning på annan ort, fredagsmys (but of course!)


Vad är det roligaste som hänt den här veckan?
Att det kom snö!


Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Att min mormor är död


Hur lyder dina 3 senaste inkomna sms?
1. Vilken provtagning?
2. Kram och krya på dig!
3. Ett brev från CDON.COM är nu inlämnat till Posten.


Vad dricker du i helgen?
Julmust, cola och Mountain Dew 


Bästa bakfylletipset?
Att äta ordentligt innan man går och lägger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar