fredag 25 januari 2013

Röj

Om en dryg månad så är det en sk "barnmarknad" här i kommunen (barnmarknad, vilket namn egentligen...).
Jag har anmält mig och har så smått börjat röja.
H E R R E G U D!!!

Det är helt sjukt vad grejer jag har. Jag har försökt att ge bort lite emellanåt så där, men det har väl gått så där. Och vad man kan hitta grejer!
Hittade en vacker guldklänning som min mamma har sytt, den åkte på Lillgrisen direkt och så skulle hon se på en barbiefilm och sjunga (...). Nu sitter hon i en röd skir kreation och spelar Pippi på surfplattan.
Har hittat så mycket klänningar och nattkläder så att hon kommer kunna ha livet ut, typ...

Och sicka högar till barnmarknaden, galet! Det kanske till och med blir en liten slant i slutändan.
Men det är ett himla jobb med, rota fram, tvätta, vika, märka och sortera rätt.
En månad går fort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar