fredag 10 maj 2013

Vänta nu här...

Helt plötsligt, sedan två dagar tillbaka, så är jag bara vanligt trött på kvällen.
Inte öronbedövande trött, som innan, ni vet (ni som varit gravida) den där fruktansvärda tröttheten som kunde infinna sig i början av graviditeten.

Två dagar!

Jag har också i två dagar varit ute i garaget på kvällen och röjt en stund. Fy fan vad befriande det är. För vet ni, jag GILLAR att röja. Gillar att gå igenom gamla grejor, sortera och städa upp. Jag gillar det som fan.

Och det blir säckar med saker som ska skänkas, slängas och säljas. Ja och sparas då så klart! Gummistövlar i alla storlekar ska ställas upp så man bara kan gå ut och plocka i rätt storlek när den infaller sig.
Hittade nattlinnen och tröjor till Lillgrisen, som hon kommer att älska!

Förresten, köpte nya gummistövlar till Katten och Räkan förra veckan. Förra året hade dom fortfarande storlek 32 på sina gummistövlar. Nu fick jag köpa 36. 36! Nu börjar det växas ordentligt minsann.

Hittade förresten blanka guldiga träskor i förrådet, om Lillgrisen kommer att älska dem? Skulle tro det va!

Men tillbaka till början där. Tröttheten. Måtte det hålla i sig, eller att det här tillståndet i alla fall infinner sig lite då och då. Då skulle jag bli världens lyckligaste. Men inte kan man väl bli "pigg" av att sterilisera sig, eller? Nåväl, det återstår att se. Jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar