onsdag 20 november 2013

Höstfrågor

Dessa frågor har cirkulerat i cirka alla bloggar, nu snor jag den!

Vad ser du fram emot just nu?
Julen och snö. Älskar snö! (och julen!)

Vad hatar du med hösten?
Att jag går till jobbet när det är mörkt och att det är mörkt redan innan jag kommer hem. Regn och blåst (kombon) gillar jag inte heller. Allts.

Vad exakt gjorde du vid denna tiden förra året?
Då var jag föräldraledig och hade det så jävla bra! Och gifte mig gjorde jag ju med. Och Lillgrisen gjorde sin "snarkoperation".

Med sommaren fortfarande färsk i minnet…Vad var bäst och sämst med sommaren?
Att den var så solig och varm var helt underbart. Resan till England med mina två stora barn var verkligen ett minne för livet.
Sämst var och är alla sjukdomar i släkten, dumma sjukdomar!

Visa fem bilder från förra hösten och berätta om dom!
 Vi var på divese lekland.

 Lillgrisen var hos frisören för första gången.
 Lillgrisen hade fortfarande napp och gosade hejdlöst med lillasyster.
 Jag och Maisy tog tåget upp till Stockholm och tillbringade en weekend där hos en vän.
Vi var även på diverse lekplatser och i diverse vattenpölar. Hösten var väldigt barninriktad!


Vad lyssnar du på för musik i höst? (ev alltid)
Jag gillar det mesta på radion, har ingen "spännande" musiksmak direkt.

Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
SÖMN!

Och sist men inte minst…Vad är hösten för dig?
Trots att det är ett bevis på att sommaren är slut så gör hösten ändå att det känns legitimt att slappa det där lilla extra. DET är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar