söndag 19 augusti 2012

Årliga kräftskivan

Igår så var vi på den årliga kräftskivan "ute i skogen" med M's släkt.
15 kilo havskräftor, jag åt tills jag storknade! Och i och med att jag räknade på att lilla M skulle vilja ha min uppmärksamhet, så tryckte jag i mig i raketfart.
Det hade jag inte behövt göra...
Hon blev det hon älskar allra mest; buren. Och då gick det så himla bra utan mamma. Och famnar fanns det gott om!
Och Lillgrisen såg jag knappt på hela kvällen, hon yrde runt, överallt, bar katt, målade med vattenfärger (!), spelade fotboll osv.
Katten och Räkan spelade fotboll i flera timmar med några av de vuxna och resterande barn.
Ja, jag kände mig nästan övergiven!
Vi hade alla en helt underbar kväll!
Glömde tyvärr att ta kort på de fantastiska faten med havskräftor, finns det något godare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar