torsdag 21 juni 2012

Älska Facebook!

Av en slump så klickade jag i måndags in mig på en grupp på Facebook där folk i kommunen kunde sälja/köpa barngrejor.
Skummade igenom lite granna och där, där såg jag en smidig syskonvagn för 700 spänn! Kontaktade personen ifråga och jodå, den fanns kvar. Så igår var vi och kikade på den, Lillgrisen blev helt förälskad. För hon är en liten latmask den där, nog för att jag vill att hon ska gå mycket, men vi måste ju verkligen ut i ur och skur med hunden, så den här vagnen var perfekt!

Liggdel till bebisen, schysst sittdel till Grisen, smidig att köra, lätt att fälla ihop, och får plats i bilen (+hund). Och då för 700 spänn, som hittat!

Tänkte att jag kanske kan testa och se om någon har en spjälsäng som dom vill bli av med. Och gjorde en efterlysning. Två timmar senare så fick jag napp. Spjälsäng som man kan dra ner sidan på (vill ha sängen mot min del av sängen). För 300 kronor!

Så Aj Lav Fäjsbåck!

Nu behövs bara ett spjälskydd, så är vi helt klara!

Så såg vagnen ut, eller ja, den var ljusbrun och givetvis väl använd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar