måndag 4 juni 2012

Fortsättningen

Jo det gick bra på Antenetalen.
Det gjordes alla möjliga undersökningar och togs en hel hög prover. Allt såg ganska bra ut.
Och med barnet och moderkakan var det kanon, skönt!
Det magonda försvann sedan 2 dagar senare, det som spekulerades var att det eventuellt kunde varit något med blindtarmen. Skönt att det inte verkade vara det!

Igår (eller idag, beroende på vilka kalendrar man följer) så gick jag in i vecka 33 (32+0) och jag märker ju att jag börjar må "sämre".
Som att vakna på morgonen och känna det som att man inte sovit en blund, trots att man sovit i 8 timmar relativt ostört. Mår illa så jag får springa till toaletten, men det kommer inget. Ont i huvudet, värk i ligament, svimningskänslor om jag råkar ligga på rygg osv.
Man kan väl säga att det "höggravida" börjar närma sig med stormsteg helt enkelt.

Och då finns väl inte jättemycket inspiration direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar