måndag 25 juni 2012

Sista arbetsveckan

Idag börjar sista arbetsveckan innan min 9 månader långa ledighet.
Och veckan börjar väl inte så bra, för jag har värk i ena vaden, så det måste jag kolla upp på vårdcentralen, så jag ska dit om en timma.
Midsommar var kanon! Om man bortser ifrån att jag mått så där... Jag mår bra ungefär en kvart varannan timma. Roligt!
Och idag så har jag huvudvärk och illamående, utöver värken i vaden.
Dvs Gnäll, Gnäll, Gnäll!

M har semster nu med Lillgrisen, och första dagen så öser regnet ner, så klart! Det hör väl nästan till va?
Grisen ligger i sin koja (som Räkan byggt) och spelar på sin pappas gamla telefon.

Lite bilder från midsommar!

Katten fångade 9 aborrar, två ätbara, som hon åt till lunch på Midsommardagen.

Räkan läste när det blev lite för trist.

Och tillsammans med M's moster så gjorde Katten och Räkan en otroligt fin midsommarstång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar