måndag 21 maj 2012

Lycklig

Alltså, ibland är livet bara så otroligt härligt!
Som igår, vi hade kalas. Och då hade vi årets hittills vackraste och varmaste dag, drygt 23 grader.
Så vi satt ute på altanen och njöt allihopa.
Barnen lekte i trädgården, spelade fotboll, hoppade studsmatta.
Vi vuxna satt och tjôtade, och ibland blev det liksom bara tyst, just för att bara njuta.

På kvällen sedan så lade jag mig i hammocken och läste en tidning. Alltså, kan det bli bättre än så?
Äntligen!

Och förresten, mitt blodtryck vid senaste MVC-besöket var det bästa på nästan 20 år. Jag hade 120/70, helt fantastiskt!

Men visst, sedan vaknade vi mitt i natten av att Grisen kissat ner våran säng, och det tog någon timma innan jag kunde somna om. Men SOMMAR, det gör mig så himla glad.

Och fina presenter fick jag med, så jag är så otroligt nöjd! Plus att vi gjorde ett otroligt städrace i helgen, så vi har rent och snyggt hemma. Nu gäller det ju bara att försöka hålla det dära. Det är vi inte så bra på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar