fredag 11 maj 2012

Prickkoll

På måndag så ska jag till Sahlgrenska för att kontrollera mina prickar.
Speciellt en prick då. En sådan där som gör mig lite nervös och ger mig lite dåligt samvete...
Just för att den dök upp efter LillGrisen föddes och satt liksom (en bit av den) på vårtgården, och växte fort och blev ganska stor (allt är ju relativt, men ändå).
Tänkte ju givetvis då att jag ska kolla upp den. Och sedan då, 2 ½ år senare, så gör jag det äntligen...

VC var osäkra, men tror att det är en sk "mjällvårta" (otroligt sexigt namn!) men för säkerhetsskull skickades då remiss till prickmottagningen. Fördelen med det är att dom kontrollerar prickar över hela min kropp.
Jag är en prickig tjej. Så det känns bra att få det gjort. Lite som en hudservice.

Men nu börjar jag givetvis bli lite lite nervös, men det är väl fullt naturligt. Hoppas att det är en trevlig prick (den och alla andra).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar