söndag 6 maj 2012

Tacksamhet

Sojka skriver varje söndag en lista över saker hon är tacksam över, för att få en trevlig start på veckan.
Denna veckan känner jag att jag vill hoppa på det tåget.

Jag är otroligt tacksam över min lilla familj, och över att vi alla är hyfsat "friska" (måste ändå sättas inom situationstecken, vissa sjukdomar har vi allt).
Jag är också otroligt tacksam för min stora familj, dvs mina föräldrar, mina svärföräldrar, syster med familj. Man kan alltid räkna med dem.
Jag är tacksam över att jag har fått tre välskapta barn, och jag hoppas att den lyckan håller i sig till barn nummer fyra.
Och till sist är jag tacksam för att det är vår, och att vi har sommaren framför oss.

Egentligen saker som jag tar för givet, men så otroligt viktiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar