onsdag 1 januari 2014

Bokslut 2013

Så var då 2013 över, och sammanfattningsvis så var det ett mycket bra år.
Vi var på en semesterresa till Gran Kanaria med svärföräldrar och svåger med familj, och hade jag inte fått tillbaka min mens från helvetet för första gången efter graviditeten och nästan typ förblödit, så hade det varit en ruggigt bra semester! Trots att Maisy blev magsjuk vid incheckningen...

Jag och mina stora tjejer, tillsammans med min syster och hennes två yngsta, var i England och hälsade på våra kusiner (och barnens sysslingar). Detta visade sig vara den varmaste sommaren på typ ever i England (också) och vi hade en helt fantastisk vecka med våra härliga släktingar, sightseeing och gud vet vad. Jag menar, hur ofta kommer man hem från England med en solbränna?!

Jag vann en rejäl slant på Keno, som gjorde att vi äntligen kunde bli lite mer miljövänliga=en bil som vi alla fick plats i, istället för att ta två. Den friheten! Det gjorde även att vi kunde unna oss saker (vinsten) och fick bytt våran kyl och frys från slutet av 80-talet. Vardagslyx! Det gjorde också att jag inte behövde få hjärtklappning (av nervositet) när jag loggar in på bankkontot det närmsta året eller två. Helt sanslös känsla!

Min man blev utsedd till veckans grillmästare av en stor dagstidning, vilket gjorde att han kasserade in en grill av högsta klass=mkt nöjd make.

Ekonomiskt och materiellt har vi haft en vansinnig tur 2013, plus att vi har haft våran hälsa. Däremot har hälsan i närmaste familjerna inte varit den bästa, mycket sjukhusbesök har det blivit och när telefonen ringer sent på kvällen så får jag hjärtsnörp.
Så är det något jag önskar inför 2014 så är det verkligen att alla håller sig friska. Eller att de i alla fall inte dör, okej?

Vi är färdiga med 2013, bring on 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar