onsdag 29 januari 2014

På väg

Sitter på tåget till Stockholm (nästan framme), där jag ska vara på utbildning i två dagar.

Utbildning och utbildning, en kollega ska lära upp mig i senaste ad't (active directory) på servern. Äntligen! Och nej, jag är verkligen inte ironisk. Ska bli så himla najs.

Och då ska jag bo hos en annan kollega (tillika vän) och imorgon ska jag luncha med en fd kollega.

Lillgrisen blev hur ledsen som helst över att jag ska vara borta över natten, fick lova att köpa med en present.

Igår åkte vi förresten till badhuset vid middagstid. Jag, M och småbarnen. Lillgrisen var i himmelriket! Och Maisy var helt galen, hon kastade sig i vattnet, men vägrade att hoppa MOT oss, utan bara ifrån. H E L A tiden *pust*.

Men det var verkligen jättemysigt, och nästan inget folk alls.

Härligt att ladda lite med ungarna med när man ska vara borta några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar