fredag 30 mars 2012

Shopping avklarad!

Igår så drog vi då iväg, och jag var helt färdig redan när vi åkte. Jag förvarnade de stora tjejerna att jag var trött och grinig, och om jag var lite otrevlig så bad jag om ursäkt redan då.
Lillgrisen avskydde shoppingen, så klart. "Inte gå in där! Skrika då!"
Men men, det vart mutor denna gången, så hon satt och åt klubba och frågade vilken dag det var (om det var fredag eller lördag).

Men i vilket fall, vi fick handlat upp alla barnens presentkort, och använt alla tänkbara rabatter. Och så mycket grejor det blev! Och i många lägen, som detta, så är det helt fantastiskt bra att ha hjälp av sina stora tjejer när det gäller den lilla vildingen. Det är mycket mer spännande att rida på en av syrrornas ryggar än på mammas t ex.

Katten köpte mest kläder från "killavdelningen", hon är precis som jag var när jag var i hennes ålder. Det ska vara riktigt bekvämt!
Och Räkan köpte allt från prickig klänning med tyll, till munkjacka i wct-material. Här är ett urval. Sedan blev det snygga cykelhjälmar också, de tidigare har de haft sedan dom var 4 år. Så det var liksom dags för nytt.


Och förra veckan så blev det bl a detta till Lillgrisen och Bebisen.


Så nu blir det inte mycket shopping framöver, mer än från Tradera då. Det visar ju sig som sagt att jag verkligen gett bort nästintill alla bebiskläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar