torsdag 25 april 2013

Glossybox

I julklapp så önskade jag mig en prenumeration på Glossybox, tyckte att konceptet verkade så himla spännande. Dvs man får hem en liten (snygg!) låda med fem skönhetsprodukter (utefter en "skönhetsprofil" som du själv fyller i) varje månad.

Alltså jag är så himla nöjd och det är så himla kul när den kommer! Hittills har det varit allt från rengöringsservetter till ansikte (inte jättekul...) till rouge, eye-liner, torrshampoo och torrbalsam (visste jag inte ens att det fanns...). Nagelbandskräm och tandblekning. För 139 spänn i månaden.
Det är liksom ungefär vad jag har lust att lägga på skönhet varje månad. Som hittat!

Så jag rekommenderar varmt Glossybox, perfekt att önska sig i present om inte annat. Nu har dom även en morsdagsbox som verkar spännande. Och även en Glossybox för män.

Och klickar du på den här länken så får jag lite cred om du beställer också, och det vore ju kul. För mig.


Och snart är det dags för majboxen, jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar