fredag 5 april 2013

Veckan so far

Första arbetsveckan har varit lite blandad.
Jag åker ju då kollektivt till och från jobbet. Och 3 av 7 turer har varit försenade mer än 20 minuter. Inte okej...
Men när det funkar, ja då är det banne mig en ynnest att åka kollektivt. Minus en mer eller mindre angenäma  dofter. Kan vi inte bara förbjuda rökning rätt av. Ja, jag är gammal rökare, men fy fan vad det stinker...

3 turer så har jag haft den stora glädjen att ha min syster som resesällskap. Mycket trevligt!
Jag har läst tidningen och spelat Wordfeud och Quizkampen och ÄNTLIGEN klarat av en svår bana i Candy Crush.

Jag har även hunnit göra bort mig på jobbet. Jag försökte nollställa mina lösenord med hjälp av IT-supporten i Zürich. Dom skickade aldrig svar, mer än att casen var stängda. Jag blev mer och mer irriterad och nästan spammade dem.
Sedan hittade jag att jag visst skapat en regel (innan föräldraledigheten) som dirigerar alla deras mail rätt ner i papperskorgen. Ops...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar