torsdag 18 april 2013

Operation: Sluta amma, del 2

Jag sover fortsatt hos Lillgrisen, och Lilla M vaknade EN gång i natt. Och det var klockan 4. Hon sov alltså från 18 till 4 i morse, för att sedan somna om till runt 5.30. Helt fantastiskt!

Och igår så behövde jag inte gå och mjölka ur brösten. Gott!
Brösten gör fortfarande ont, men värker inte. Så snart så kan jag nog ta och köpa mig den där bikinin jag behöver, då med brösten i sin ursprungliga storlek. Det har liksom inte varit möjligt innan...
Men först så kommer dom behöva några dagar att gå ner någon storlek (ar?).

Vad härligt det ska bli att få tillbaka oömtåliga bröst! Så man kan ha ongar i knät utan att grimasera av smärta när dom tar stöd mot brösten.

En natt till, sedan tänkte jag våga mig tillbaka in i sovrummet också.
Vardagsspänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar