tisdag 15 november 2011

Att både längta hem, och ha det bra

Jag är för tillfället i Stockholm och jobbar, och bor hos världens bästa kollega.
Det är riktigt roligt att vara här, mycket att göra, men rätt roliga saker och främst så är man så otroligt uppskattad.
KAN ju bero på själva grejerna som jag jobbar med, dvs intern support vilket i sin tur innebär att jag trollar bort diverse fel som användaren kan tänkas ha med sina datorer, och lite annat. Kul!

Mindre kul är att vara ifrån sin lilla böna, de stora tjejerna är hos sin pappa, och med dem har jag ju vanan inne. Men den lilla...
Nåja, dagarna går hemskt snabbt, och vips så är det sen torsdagskväll och jag är hemma och kramar både henne och mannen igen.

Men nu ska jag lämna kontoret (verkar som om jag är den sista kvar...) och fiska upp kollegan och gå ut och äta en bit mat. Det är inte fel en helt vanlig tisdag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar