lördag 5 november 2011

Skön lördag!

Har haft en härlig lördag!
Var iväg tidigt, som vanligt, hos mina föräldrar med Lillgrisen, tjötade lite, åt lite frulle.
På vägen hem så somnade hon och jag tog itu med den gigantiska (liten underdrift) hög med kläder/prylar som tornat upp vid skötbädden och hyllorna runtikring, samtidigt som jag tittade på nya avsnitt av Greys Anatomy.

När grisen ätit lunch så ringde vi på en annons gällande en bäddsoffa, hyrde ett släp och åkte o hämtade den. In med soffa, stuva om i rummet osv. Allt medans M gjorde iordning den godaste planksteken ever. Och så fick jag pratat med Katten och Räkan. Sedan slapp i soffan, M nattade grisen och jag latade mig. '
Väckte M som somnat, såg på film ("Friends with benifits" helt ok) och nu läggdags.

Det enda som saknades var Katten och Räkan, så hade det varit en helt perfekt lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar