onsdag 23 november 2011

Att vara småsenil


Jag var och handlade lite julklappar på lunchen idag.
Herregud...
Det var perfekt egentligen, nästan inget folk och jag visste precis vad jag skulle ha, och fick även tag på det.
Men vad höll jag på med?
Jag missade (läs: glömde svänga av) avfarten till köpcentrat TVÅ gånger! Dvs missade, körde av nästa, vände, missade, körde av nästa...
Blir så otroligt trött på mig själv.

Lite som igår, precis när jag skulle åka till jobbet och stod helt påklädd och redo i hallen så kom jag på "Jäklars! Nu höll jag på att glömma mobilen!". Sa det högt till och med.
Åkte iväg mot jobbet, precis när jag ska svänga på motorvägen så slår det mig; Jag gick aldrig och hämtade mobilen! Så det var bara att ratta hemåt igen. M skrattade rätt rejält åt mig när jag lommade in genom ytterdörren kan jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar