torsdag 3 november 2011

Kan inte låta bli..

Har en sådan där lite småläbbig fetisch. Och det är det där att jag har väldigt svårt att låta sårskorpor vara.
Inte bara på mig...

Nu har alltså Lillgrisen haft vattenkoppor och dom är nu sår. Och några är sådana där riktigt goa förhöjda sårskorpor, liksom med kanter som ropar "pilla bort mig!". Jag försöker övertala henne om att jag ska få pilla lite, kan säga att det inte går så bra...

Idag när hon duschade så såg jag en på ryggen som såg lite lös ut och sa till henne att hon hade lite "skräp" där, hon blev jätteledsen när jag pillade lite. Dumma mamma! Usch på mig, men nu har jag lovat henne att låta bli!

Men jag minns när jag var liten och satt i granngubbens knä, jag pillade bort hans sårskorpor med... Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar